Positiivista pöhinää Ilveksessä

17.08.2017 09.19
Juha Koivunen


Olen vastannut asiakkaamme Ilves-Hockey Oy:n viestinnästä nyt viitisen kuukautta ja huomannut, kuinka isoja tunteita jääkiekko kannattajiensa keskuudessa herättää. Kevään omistajavaihdoksen ja hienon pudotuspelisarjan jälkeen uusi Ilves on lisännyt ihmisten luottamusta ja uskoa menestykseen sekä tuonut roppakaupalla hyvää mieltä. Yhteisöllisyyden paluu on ollut käsin kosketeltavaa. Seuran toiminnasta pitkään sivussa olleet tahot ovat palanneet jälleen kannattajiksi ja yhteistyökumppaneiksi. Tuntuu, että tätä on Ilves-yhteisössä odotettu vuosia ja nyt se on vihdoin totista totta. Ilveksen viestinnässäkin tämä muutos on näkynyt positiivisena pöhinänä.


Ilves kuva

Kuvassa: Risto Jalo, Sofia Vikman ja Karri Kivi.


Olen laatinut työssäni useita tiedotteita, jotka ovat saaneet myönteisen vireen vastaanottajassaan. Yksi tällainen on ollut kevään pudotuspeleissä koettu Ilves-hurmos, joka palkittiin heinäkuussa vuoden positiivisimpana ilmiönä Tampereella. Kyseessä on Positiivarit-yhteisön ja Tampereen Nuorkauppakamarin järjestämä kilpailu, jossa etsitään positiivista ilmapiiriä omassa kaupungissaan edistäneitä ihmisiä ja yhteisöjä. Ilveksen voitto on siis iso kunnianosoitus ennen kaikkea Ilves-kannattajille, jotka saivat aikaan todellisen hekuman keväällä vanhaan Hakametsän halliin. Tällaisen asian viestiminen on aina hienoa, niin koko organisaatiolle, kannattajille kuin itselle. Juuri positiivisten uutisten välittäminen muille on yksi oman työni helmistä.

Jääkiekon liigakausi käynnistyy jo 8. syyskuuta paikallispelillä. Ilveksen viestintä on valmiina taisteluun menestyksestä. Nähdään hallissa!


Kirjoittaja on yrityksemme uusin työntekijä, joka ihmettelee maailman menoa ja seuraa kaikenlaista viestintää. Perustamperelainen musiikin ja jääkiekon harrastaja. Nauttii hyvästä ruoasta ja kokkailee mielellään.


Palvelumme

Hybridiviestintä Effet palvelee sinua viestintätarpeissasi.

Vakuuta & vaikuta

Vakuuta printtimedialla. Aktivoi digimedialla. Vai päinvastoin? Tarkoitus sanelee välineet ja viestit.

Erotu

Miksi juuri sinun yrityksesi, eikä kilpailija? Kun brändi on kirkas, ei tarvitse selittää.

Kehitä

Resurssit käyttöön tehokkaasti. Uusia ideoita ja toimintamalleja. Suunnitelmallisuutta ja asianhallintaa.

Näytä

Kun kuva kertoo kaiken.
Kun sanat eivät riitä.
Kun look & feel ratkaisee.

Copyright © Effet. Kaikki oikeudet pidätetään.

Brändi- ja verkkoilme: Daddy Finland Oy • Tekninen toteutus: JJ-Net Group Oy.